Becas Santander Language| English for Professional Development – University of Pennsylvania

Banco Santander and the University of Pennsylvania are offering 500 scholarships through an Online English Skills Program for non-native English speaker students and young professionals who are interested in advancing their careers in the global marketplace.

The program will give participants the opportunity to explore their global career path, while building their vocabulary and improving their language skills to achieve their professional goals.

Banco Santander y la Universidad de Pensilvania están ofreciendo 500 becas a través de un programa de habilidades de inglés en línea para estudiantes no nativos de inglés y jóvenes profesionales interesados ​​en avanzar en sus carreras en el mercado global.

El programa les dará a los participantes la oportunidad de explorar su trayectoria profesional global, mientras construyen su vocabulario y mejoran sus habilidades lingüísticas para lograr sus objetivos profesionales.

Abierta hasta el 16 de diciembre de 2020

Información complementaria. Santander Becas

Información identificadora: Becas 1225

Link: https://www.becas-santander.com/es/program/becas-santander-language-or-english-for-professional-development-university-of-pennsylvania